Dziennik ocen w Moodle
Webinar odbył się w czwartek 11 maja 2023
Dziennik ocen w Moodle
- Jak zaplanować strategię oceniania aktywności studentów w kursie?
- Jakie są możliwe metody liczenia oceny końcowej za kurs?
- Jak wprowadzić do dziennika podział na moduły tematyczne i/lub semestry?
- Jak można do dziennika na Moodle wprowadzić oceny za aktywności realizowane poza platformą?
- Jak można wykluczyć wybrane aktywności z oceny końcowej (nawet jeśli te aktywności są punktowane)?
- Jak skonfigurować zadania opcjonalne i przyznawać za nie punkty dodatkowe?
- Jak oceniać studentów używając ocen "akademickich" (ndst-bdb) i dlaczego niekoniecznie najlepiej jest w tym celu użyć skal w Moodle?
- Jak zmieniać studentom punkty, które są przyznawane automatycznie (np. za quiz) i kiedy taka zmiana jest uzasadniona, a kiedy lepiej jej nie wykonywać?
Na te i inne pytania dotyczące dziennika ocen w Moodle odpowiedzieliśmy sobie podczas webinaru 11 maja.
- Nauczyciel: Przemysław Stencel
Monitorowanie postępów i dostęp warunkowy w Moodle
Jak ułatwić studentom (i sobie też) monitorowanie tego, co już mają wykonane w kursie? Jak ustalić konkretną "ścieżkę", którą studenci będą podążać w kursie?
Webinar poświęcony był dwóm mechanizmom platformy Moodle, które pozwalają z jednej strony monitorować postępy w kursie, a z drugiej strony - zarządzać ścieżką, jaką student w kursie podąża.
Webinar odbył się w czwartek 20 kwietnia 2023.
- Nauczyciel: Przemysław Stencel